-ShadowMasters-

Hemen Kaydol Kazanmaya Başla Arama motorlarına kayıt, sunucu barındırma, co location, co-location, kiralık sunucu, sunucu kiralama

Bedava .com.net.org Uzantılı Mail Alma

Bedava www.isminiz.com/net/org Domain Alin Buyrun arkadaşlar ilk olarak aşağıdaki linkten üye oluyoruz daha sonrada referalls bölümünde size verilen linki arkadaşlarınıza dağıtıyorsunuz 10 tane kişiyi üye yapabilirseniz bedava domain kazanıyorsunuz. Not:Garantisi Yok Ama Denemekte Fayda var :) Giriş: www.ezyrewards.com

12 Mart 2008 Çarşamba

Playstation Oyunlarını Bilgisayarınızda Çalıştırın

ePSXe 1.6 Emulatörü ve Ayarları

ePSXe 1.6 Nedir ?

Playstation Oyunlarını Bilgisayarda Çalıştırmak İçin Geliştirilmiş Emulator'dür.
Forumda gördüğüm kadarıyla bu emulatorü kurmakta hâlâ güçlük çekenler var,bu yaptığım anlatımda % 100 çalıştıracaksınız;görüntü ve ses kalitesi mükemmel şekilde...

Öncelikle BURADAN herşeyi tastamam psx emulatorünü indiriyoruz.
Dosya indikten sonra resimlerden de faydalanarak emulatorümüzü kurmaya başlayalım:
Not: Daha önce koyduğum açıklamadan anlayamayan arkadaşlar olduğu için resimi değiştirdim,böyle daha iyi anlayacaksınız...
Emulatorumuzu kurmaya aşağıdan devam edelim.

Emulatorumuzu açtıktan sonra Config'e tıklıyoruz ve aşağıdaki 8 adımı sırasıyla yapıyoruz.


1. Adım
Video'yu tıklıyoruz,video plugini olarak "Pete's OpenGL Driver 1.76"yı seçiyoruz.

Ardından confige tıklayarak aşağıdaki gördüğümüz resmin aynısını harfi harfine yapıyoruz.
Resim otomatik olarak küçültüldü. Buraya tıklayarak resmi orjinal boyutlarında görüntüleyebilirsiniz. Resmin orjinal boyutu 625x533.

2. Adım
Videoyu ayarladıktan sonra gelelim sese,burada ayarları aşağıdaki resimde gördüğümüz şekilde yapalım,daha sonra configure diyerek "device" olarak "Mikrosoft Ses Eşleştiricisi"ni seçiyoruz.

3. Adım
Cd Rom'u da resimdeki gibi yapalım ve daha sonra kullandığımız okuyucuyu seçelim,örnek "E"

4. Adım
Bios olarak "bios\Scph1001.bin"seçmemiz yeterli.

5. Adım
İnternetten online oynamak istemiyorsak "Disabled Netplay"i seçelim,
Eğer oynamak istiyorsak NetPlay olarak "CyberPad 1.4"ü seçelim,netplayden oynayacağımız zaman oyunu yükleyelim,kaillera otomatik olarak açılacaktır.


6. Adım
Memory Card'larımızı aşağıdaki gibi "Select" diyerek emulatorumuzun bulunduğu klasör'den gösterelim;

1.Memory Card "memcards\epsxe000.mcr"
2.Memory Card "memcards\epsxe001.mcr"

7. Adım
Burada kontrol tuşlarını ayarlıyoruz,bende gamepad olduğu için hiç zorluk çekmiyorum,klavyeden biraz zor olabilir.

8. Adım
Run İso deyip oyunumuzu seçiyoruz,2 defa tıklıyoruz ve oyundayız

Resim otomatik olarak küçültüldü. Buraya tıklayarak resmi orjinal boyutlarında görüntüleyebilirsiniz. Resmin orjinal boyutu 1152x864.


NOT : Emulatorde % 100 performans almak istiyorsanız messenger,online radyo,tv,internet sayfaları,diğer programlar hatta görev çubuğundaki programları kapatın.

Hiç yorum yok: